Toodete tellimiseks ei pea meie lehe kasutajaks registreeruma, kuid soovitame seda teha, sest siis ei ole vaja korduval tellimisel iga kord andmeid uuesti sisestada, piisab lihtsalt oma kontoga sisse logimisest ning tellimuse esitamisel saab kasutada juba varem salvestatud andmeid. Kasutajaks registreerumine annab lisaks võimaluse oma tellimuse olekut hiljem jälgida.
- Registreerumiseks tuleb klikata menüüle "Logi sisse/Registreeri" ning avanevas aknas vajutada lingile "Registreeru kasutajaks".
- Avaneb kasutajaks registreerumise vorm, mis tuleb ära täita oma andmetega, kinnitada nõusolek müügitingimustega ning lahendada CAPTCHA-turvaküsimus, märkides linnukese ruutu "Ma ei ole robot".
- Esmakordsel sisselogimisel palutakse tutvuda ka meie privaatsuspoliitikaga ja nõustuda oma isikuandmete töötlemisega. Peale kinnitust on võimalik kaupa tellima asuda.
Klikkides menüüle "Tooted", avaneb tootekategooriate nimekiri.
Valides sobiva tootekategooria, avaneb sinna kategooriasse kuuluvate toodete nimekiri.
Iga toote juures on valikukast "Pakend", mis näitab, millises pakendis ning millise hinnaga antud toodet on võimalik tellida.
Klikkides huvipakkuva toote nimele või vajutades nupule "Toote lisainfo", avaneb detailsem kirjeldus vastava toote kohta, koos kasutus- ja ohutusjuhistega ning võimalus on alla laadida ka tootelehte - täpsemat üksikasjalikku kirjeldust ning kasutusjuhendit antud toote kohta.
Selleks, et meelepärast toodet tellida, tuleb:
- Avada vastav toode ning seejärel valida sobiv pakend. Pakendivalik avab toote lisainfo lehe.
- Määrata kogus - s.t mitu sama pakendiga toodet tellida. Kogust saab määrata käsitsi, kirjutades numbri vastavale väljale või kasutada nuppe +/- koguse suurendamiseks/vähendamiseks.
- Lõpuks tuleb lisada toode ostukorvi, vajutades nupule "Pane korvi". Avaneb kinnitus, et "Toode lisati ostukorvi". Samas kinnituseaknas on link "Jätka ostmist", mis viib tagasi kas tootekataloogi või siis filtreeritud toodete vaatesse, et veel tooteid lisada. Lisaks on samas aknas veel link "Näita ostukorvi", mis suunab edasi Ostukorvi vaatesse.
- Kui kõik sobivad tooted on lisatud ostukorvi, siis tuleb lisada arve saaja andmed, ning ka sihtkoha aadress, kuhu kaup saata. Märkides valiku "Kasuta arve ja kauba saatmisel sama aadressi", tarnitakse kaup arve aadressil.
- Järgmiseks tuleb valida transpordiviis. Võimalus on kaubale ise järgi tulla, või siis kasutada kullerteenust Tallinna piires (maksumus 4€ + km) või kullerteenust Eesti piires (maksumus 8€ + km). NB! Kui kaupade kogumaksumus on rohkem kui 76,80 € on kaupade transport Eesti piires tasuta!
- Seejärel tuleb valida makseviis (vt. kirjeldust allpool).
- Lõpuks tuleb kinnitada kinnitada, et oled Tutvunud ja nõus müügitingimustega, mille leiab siit.
Erinevad makseviisid:
- Kõige lihtsam ja kiirem makseviis on Maksekeskus - turvaline maksemoodul, mis suunab edasi Maksekeskuse süsteemi ning võimalik on sooritada pangaülekanne läbi tavapärase pangalingi otse oma kodupangast. NB! Kui läbi Maksekeskuse on makse sooritatud, palume kindlasti vajutada maksekeskuse liideses nupule "Tagasi kaupmehe juurde" - see saadab ka meie E-poele kinnituse, et makse on sooritatud. Kui makse on edukas, tuleb teade õnnestumisest ka meie E-poes ning seejärel saadetakse tellimuse koopia/kinnitus ka tellimuses märgitud e-posti aadressile.
- Võimalus on määrata makseviisiks ka arvega/pangaülekandega tasumine, mille märkimisel saadetakse teile e-posti aadressile arve ning saate tasuda internetipangas ülekandega vastava arve alusel.
Kui kõik sobivad valikud on tehtud, tuleb lõpuks klikata nupule "Vormista tellimus", mis sõltuvalt valitud makseviisist kas suunab edasi makset tegema ja/või kinnitab tellimuse. Tellimuse kinnitus/koopia saadetakse ka tellimusse märgitud e-posti aadressile.
Peale tellimuse sooritamist võtame teiega esimesel võimalusel ühendust!
Info registreerunud kasutajatele:
- Olles registreerunud meie lehekülje kasutajaks, on võimalik tellimuse seisu ka jälgida. Selleks tuleb oma kasutajatunnuse ja parooliga sisse logida ning liikuda menüüsse "Minu konto" -> "Minu tellimused". Seejärel avaneb tellimuste vaade, kus on näha tellimuse number ning olek. Klikkides tellimuse numbril, avaneb allpool ka detailne tellimuse vaade.
- Registreerunud kasutajad saavad registreerumisel salvestatud andmeid muuta, lisada ja parandada, liikudes menüüsse "Minu konto" -> "Minu profiil". Teha vajalikud muudatused ning lõpuks vajutada "Salvesta" nuppu. Muudatuste tühistamiseks tuleb vajutada nupule "Loobu".
- Kui soovite kauba tarnimist maksjast erinevale aadressile, siis on võimalik lisada ka mitu erinevat kohaletoimetamise aadressi. Selleks liikuda menüüsse "Minu konto" -> "Minu profiil". Profiili allservas vajutada lingile "Lisa/Muuda kohaletoimetamise aadressi". Oluline on sealjuures märkida aadressile "Aadressi hüüdnimi", see on vabas vormis aadressi kirjeldus ning lõpuks andmed salvestada. Edaspidi saab tellimuse esitamisel (ostukorvis) valida, millisele aadressile kaup tarnitakse.